Hoofdinhoud

Wie kan je nu beter vertellen hoe het is om bij Concorp te werken, dan iemand die bij Concorp werkt? Juist ja. Dat dachten wij ook! Daarom ga ik in gesprek met onze collega: Myrthe van den Elsen

 

Myrthe heeft al meerdere functies gehad binnen Concorp maar is nu dé Brandmanager van Autodrop. Een heel gevarieerde functie, al zegt ze zelf. Goed om te weten is dat Brandmanagement functies bij Concorp voor de eigen merken verdeeld zijn in Brandmanagement; media, activaties, samenwerkingen en noem maar op. En de andere kant is Productmanagement; nieuwe producten bedenken en introduceren. Dus eigenlijk 2 functies in 1, wat super tof is! Ze vertelt er graag zelf meer over:

De korte lijntjes en het vertrouwen dat ik krijg van Concorp maakt het een super fijne werkplek.

Ik weet natuurlijk al wie je bent, maar kan jij je nog eens voorstellen?

''Tuurlijk! Ik ben Myrthe van den Elsen, 30 jaar en ik woon in Breda met 2 katten en mijn vriend. Net verhuisd van een appartement naar een koophuis met een tuin dus lekker burgerlijk zeg ik altijd.'' zegt ze lachend. ''Als ik niet aan het werk ben ben ik vaak te vinden op terras of gewoon lekker thuis met vrienden. We hebben een bescheiden wijnvoorraadje dus weten ze ons ook wel te vinden.'' grapt ze.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, we werken immers bij een snoepfabriek. Wat is je favoriete snoepje?

''By far de cola-trucks van Autodrop. En dan het liefst de zure, want dan komt die typerende bruissmaak van cola zo goed naar voren. Maar ik vind de Anijsdrop van Oldtimers ook echt waanzinnig. Eigenlijk alle seizoensdrop van Oldtimers is lekker, jammer dat die lijn gaat stoppen..''

Je werkt al even bij Concorp en hebt meerdere functies gehad. Kan je daar wat meer over vertellen?

Myrthe vertelt trots: ''In oktober alweer 5 jaar. Nu ben ik Brandmanager Autodrop. Maar toen ik begon bij Concorp kwam ik binnen als vertegenwoordiger.'' Maar dat is wel wat anders toch? ''Klopt! Als net afgestudeerde Marketing management student kwam ik toevallig een keer op de website van Autodrop terecht en zag de vacature open staan. Toendertijd was mijn vriend ook vertegenwoordiger voor een ander bedrijf, dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten. Lang verhaal kort, dat heb ik 1,5 jaar gedaan totdat ik iemand op de marketingafdeling ging overnemen die met zwangerschapsverlof ging. Na die 6 maanden beviel het zo goed dat ik het gesprek aanging of er mogelijkheid was om te blijven, met resultaat! Eerst als Brandmanager van Oldtimers en nu dus Autodrop.''

Want nu ben je dus Brandmanager van Autodrop, hoe ziet je werkweek er ongeveer uit? 

''Zoals ik al even aanhaalde is het moeilijk in een week te gieten. Maar om je toch een indruk te geven: ik had laatst veel meetings voor een aanstaande activatie. Ondertussen een mediaflight inkopen, sponsoraanvragen afhandelen en natuurlijk de mailbox bijhouden. Druk, maar wel super leuk!'' Klinkt als veel tegelijkertijd. Hoe doe je dat? ''Ik ben een masterplanner, al zeg ik het zelf. En dat is ook wel nodig met alle communicatie en samenwerkingen die door elkaar heen lopen. Excel is my best friend.'' lacht ze.

Myrthe geeft aan haar huidige functie als Brandmanager van Autodrop het leukst te vinden. Waarom precies Autodrop? 

''In tegenstelling tot de andere merken is Autodrop bijna brutaal te noemen. Je kan bijna alles bedenken en maken, we schuwen weinig. Zo hebben we laatst een grote carwash gemaakt maar dan voor mensen om er doorheen te lopen! Andere merken zoals Oldtimers draait om vakmanschap en passie, daar past dat niet bij.''

 

Wat is in de afgelopen jaren het leukste wat je heb meegemaakt? 

''Oh zoveel! Maar als ik echt moet kiezen is de dag dat ik aanwezig was bij het draaien van de Fisherman’s Friends commercial wel echt super gaaf! Zo’n grootse filmset met alles wat je kan bedenken, was heel bijzonder! Maar ook de wat kleinere activaties zoals de Huishoudbeurs was super leuk om bij betrokken te zijn.''

 

 

 

 

Om af te sluiten; Welke Concorp-kernwaarde past het beste bij jou?

''Ik denk energiek. Wat wellicht ook een open deur is met een merk als Autodrop. Ik hou van vrolijkheid, plezier en fanatieke mensen die 'vol gas' willen en kunnen gaan. En die woordgrap maakte ik niet expres..'' lacht ze.

Lijkt dit je wat?

Wil jij ook het verschil maken bij Concorp? Check dan onze vacatures en wie weet word jij de nieuwe collega van Myrthe!

 

Solliciteren

Even bellen?

Meteen solliciteren of toch op zoek naar meer informatie?

Neem contact op met Sanna