Hoofdinhoud

Onze Kernwaarden: de High Five

De wereld om ons heen verandert, maar onze vijf kernwaarden blijven altijd hoog in het vaandel staan. Wel hebben ze een nieuwe titel: de High Five.

Door met ziel en zaligheid (energiek) te blijven pionieren (onafhankelijk) en ons te laten inspireren door de wereld om ons heen (werelds), bouwen we lange termijn relaties (familiair) en geven we kleur aan genieten (origineel). Wil je meer weten over onze kernwaarden? Navigeer dan met de pijlen onder de uitleg om door al onze kernwaarden heen te scrollen!

Familiair

Onze bedrijfssfeer is open een oprecht. Net als de communicatie. Hierdoor voelen medewerkers zich met elkaar verbonden. We zijn een loyaal en warm team wat gaat voor plezierige en langdurige relaties.

Onafhankelijk

Zelfbewust, vrij van geest en autonoom: zo denken en handelen we. Het zit in het DNA van Concorp en stroomt door het bloed van onze medewerkers.

Werelds

We laten ons inspireren door de wereld en zijn ons bewust dat we onderdeel zijn van een groter geheel. We nemen onze verantwoordelijkheid zodat volgende generaties ook kunnen genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft. 

Energiek

We werken met veel plezier en passie. Dat werkt aanstekelijk. De medewerkers zijn trots op hun merken en concepten. Dat zie en voel je. Sterk spul hé?!

Origineel

We drukken graag een eigen stempel door de cultuur die voortleeft. Het zit in ons DNA. Altijd weer die… ‘t zou verboden moeten worden!

Een duidelijke visie

Je identiteit bepaal je zelf! De groep waar je onderdeel van bent, wordt steeds minder bepalend. 

Wij helpen de consument om hun eigen identiteit te bevestigen met onze merken. Onze merken passen bij een bepaalde lifestyle en waarden en zijn dus relevanter dan ooit tevoren.

Een kleurrijke missie

Concorp geeft kleur aan ieders identiteit vanuit het originele motto: ‘Color Your Taste’! Wij maken de tofste merken en de allerlekkerste snoepjes waar mensen zich in herkennen. Of juist helemaal niet!

Een kleurrijke missie

Concorp geeft kleur aan ieders identiteit vanuit het originele motto: ‘Color Your Taste’! Wij maken de tofste merken en de allerlekkerste snoepjes waar mensen zich in herkennen. Of juist helemaal niet!