We zien hoe de wereld om ons heen verandert, spelen daar op in en nemen graag onze verantwoordelijk. Dat zit al die jaren al in ons DNA (kijk maar naar onze kernwaarden) en daar zijn we stiekem best trots op.
Wij als Concorp laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen en zijn ons bewust dat we onderdeel zijn van een groter geheel. We nemen onze verantwoordelijkheid zodat volgende generaties ook kunnen genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft (werelds). Dat doen we door open en oprecht te communiceren (familiair). En het liefst met onze eigen stempel erop (origineel). We blijven onafhankelijk door zelfbewust, vrij van geest en autonoom te denken en te handelen. Dat doen we samen, vol energie, plezier en passie.
Als je snoept, moet het echt goed zijn. Elke kans om onze snoepjes te verbeteren benutten we. Bij ons gaat snoepen om genieten & vieren en niet om vullen. Dat heet mindful snoepen.
Wij schamen ons oprecht voor al het verpakkingsafval en verspilling dat/die wij veroorzaken. Wij zoeken betere alternatieven en zoeken naar oplossingen om onze impact te verlagen.
Wij schamen ons oprecht voor al het verpakkingsafval en verspilling dat/die wij veroorzaken. Wij zoeken betere alternatieven en zoeken naar oplossingen om onze impact te verlagen.
We streven ernaar dat volgende generaties ook kunnen genieten van wat de wereld te bieden heeft. We nemen duurzame productie, logistiek, inkoop, mens en maatschappij super serieus.
Wij zien de mensen in onze keten als ons verlengstuk. We werken met maatschappelijke doelen waar we ons verbonden mee voelen.
Wij zien de mensen in onze keten als ons verlengstuk. We werken met maatschappelijke doelen waar we ons verbonden mee voelen.