Wat zou je als het meest uitdagend bestempelen binnen je functie?
Julius denkt na: “Ik denk dat dat wel de wensen van klanten proberen in te willigen is. Soms komt het voor dat er relaties zijn met een specifieke wens voor een nieuw snoepje en dan is het mijn taak om te kijken of dit haalbaar is in samenwerking met de productie. Een hele klus, maar tegelijkertijd ook heel trots als het lukt!”
Julius geeft aan op het moment geen ambitie heeft naar een andere functie binnen Concorp. “Ik zit er tenslotte maar één jaar.” Maar wat maakt Concorp zo fijn om voor te werken?
“Ik tref het echt met hele fijne collega’s. Behulpzaam en altijd in voor een grapje maakt het dat ik in ieder geval steeds met een glimlach naar mijn werk ga. Daarnaast vind ik de dynamiek heel fijn, het is alles behalve een saaie baan.”
Je werkt er nog maar kort, maar jij hebt vast al een viermomentje meegemaakt bij Concorp.
“Voor nu zit dat hem nog in de kleine dingen. Dat als ik in de supermarkt loop en ik zie een nieuwe smaak van Autodrop. Of laatst zag ik een programma dat gesponsord werd door Fisherman’s Friends. Klinkt knullig, maar dat vind ik leuke dingen.”
Mag ik jou een ambassadeur van Concorp noemen?
“Met een hoofletter A.” grapt Julius. “Ik ben van mening dat wij hele toffe merken hebben met allemaal een eigen identiteit. Dusdanig dat iedere consument zich wel in één van de merken moet kunnen herkennen. En dat vind ik juist zo leuk, de diversiteit.”
Om af te sluiten; Welke Concorp-kernwaarde past het beste bij jou?
“Werelds. Ik hou van reizen.. tot op hoogte wel. Ik ben niet weggelegd voor een tentje in de jungles van Costa Rica met een slang in je kussensloop. Maar ik doel ook meer op het uitproberen, waar de kernwaarde in het beginsel ook voor staat.”